Ny blogg!

Tjenare,
som ni kanske har märkt har jag gjort om min blogg helt och hållet. Jag lyckade fucka up den såm mycket som det bara går, men nu så har jag ordnat till det och resultatet ser ni ju själva. *ganska nöjd*
lite små missar här och där men se det här som en beta blogg så fixar & trixar jag när problem kommer upp.

Allmänt idag har det inte hänt något speciellt. Klippte grässet och tjänade lite pengar sen slutar väll rege snart så ska nog vara med han lite senare.
om ni vill nått äre bara att ringa.


Simma lugnt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Finally! :)

2009-07-31 @ 15:51:36
URL: http://brunettjenny.blogg.se/
Postat av: Anonym

najs :D

2009-07-31 @ 17:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0